♥Citat♥

Jag älskar citat! Jag tycker att det är så otroligt inspirerande och jag får verkligen igång min kreativitet när jag hittar sånna där riktigt bra citat som har något alldeles speciellt bra budskap. Jag tycker också om att lyssna på låttexter. Har säkert 50 meningar från låtar som jag har skrivit ner i anteckningarna på datorn, och det fylls på hela tiden också ;) Citat skriver jag också ner när jag hittar några bra. 
 
 
 
 
 
 
Sen gillar jag att göra små enkla photoshop redigeringar på citat och musikstycken också, som jag har gjort på dom här :) 

Kommentarer
Postat av: Inger

dolda talanger jättebra

2013-04-11 @ 18:15:02
URL: http://ponnyhopparna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0