Måndag, back to school

Jahapp, idag var det måndag då och första dagen tillbaka i skolan. Mindre kul kanske, men man får försöka att vara positiv. Skojja bara, man behöver inte vara positiv till det, alls... 
 
Idag får i alla fall Flika vila. Själv ska jag sitta och plugga, muntliga nationella i svenska på torsdag och jag är inte klar på långa vägar så det är dags att köra på lite nu. 
 
Dagen idag har förutom vanliga lektioner inneburit idrott i form av löpning i isiga (läs livsfarliga, iaf om man inte är så smidig) spår. Jag var duktig och halkade/rammlade ner i ett dike och skadade min redan upprivna hand. Den var då uppriven för att jag under gårdagen sprang upp från stallet och mitt ben lyckades då vika sig och jag landar rakt i leran... Men annars gick löpningen faktiskt inte helt åt skogen! 
 
Nej, nu får jag faktiskt ta tag i min kära svenska. Have a nice day! ;)
 
 
 
 
 
 
 
<--  Det där är typ jag, men det ska det bli ändring på! Jag ska bli en nyttig människa! Nej, inte nyttig, men jag ska försöka komma ut och springa lite ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0