Scandi

Halli hallå, har haft en superbra helg i göteborg! Åkte i fredags morse och kom hem igår natt vid 12. Resan dit var lite spännande, bilen gick sönder så vi blev bärgade (åkt på flaket av en bärgningsbil kan jag checka av på min "före jag dör lista") och fick köra hyrbil resten av vägen till göteborg. Men det gick väldigt smidigt och det blev bara ungefär en timmes fördröjning.
 
Har kollat hoppning och gått på mässan hela dagarna, köpt en massa saker som kommer upp här när jag har hunnit fota allt, vilket kanske är om ett par dagar. 
 
Nu är allt back to normal, sitter i skolan just nu och har haft ett litet betygssamtal precis, nu väntar jag bara på att Felicia ska ha sitt så får vi gå efter. Åker direkt upp till stallet efter det och rida ut på min lille häst, ska prova ett nytt bett som jag köpte på mässan också :) 
 
Uppdaterar som sagt med bilder på allt som jag köpt så fort jag hinner :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0