Ikona 5/8

Red ut själv för första gången. Hon kändes lite spänd i början, men sen tycker jag nästan att hon kändes mer avslappnad än hon gjort tidigare, så hon verkar inte bry sig så mycket om sällskap iaf. 
 
Travade och skrittade mest men tog en galopp på den vanliga "galoppsräckan" också och det gick bra :)
 
När vi kom hem så upptäckte jag att hon hade fått ett ordentligt skavsår från sadelgjorden på ena sidan och ett litet på andra sidan stackarn, dock tror jag att det såg värre ut än det egentligen var och jag tror att det kommer läka ganska fort. Dock blir det ingen ridning på ett par dagar. Morfar longerar henne lite imorgon och så får hon vila helt på tisdag och möjligtvis onsdag beroende på hur såret ser ut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0