Ikona 27/11

Hej hej, uppdateringen på bloggen har legat i botten ett litet tag nu. Men nu kommer det lite uppdate iaf.
 
I onsdags red jag upp till ridhuset och red ett ordentligt dressyrpass. Ikona var ganska jobbig, och tyckte inte alls att det var nödvändigt att lyssna på mig. I traven försökte hon fatta galopp hela tiden, men slutade efter ett tag. Hon var dock fortfarande lite tjurig över att hon fick gå i kort trav och långsamt tempo hela tiden. Galoppen var inte heller speciellt bra precis. Höger var ganska bra, hon gjorde till största del som hon skulle. Vänster var en annan femma... Hon kastade sig och hoppade runt ganska länge. 
 
Efter ett tag så lyckades jag dock övertala henne om att det inte var så himla farligt att jobba lite och då skötte hon sig riktigt bra. På slutet när jag travade av henne så var hon riktigt fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0