Liten lista

Liten lista med random frågor:
 
1. Har du bra självförtroende? Beror helt på sammanhanget 
2. Vilken var den senaste filmen du såg? Såg på Björnbröder igår! ^^
3. Har du kvar klädesplagg från när du var liten? Ja
4. Den du senast sov över hos? Mormor och morfar. Annars Felicia
5. Vem skrev du senast med på facebook? Felicia
6. Vad väljer du, godis eller chips? Beror på vilket godis och vilka chips ;)
7. Pinsammaste minnet från skoltiden? Kommer faktiskt inte ihåg... 
8. Har du rykten efter dig? Det tror jag inte
9. Din absolut sämsta egenskap? Att jag är rädd för att ta för mig ibland
10. Din bästa egenskap? Ja du.. Jag är faktiskt rätt så snäll ;)
11. En låt som du är beroende av? Just nu är det "Look after you" av The Fray
12. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? Felicia
13. Vad handlade din senaste dröm om? Att jag dog men var ändå typ levande, jag gick runt som vanligt och ingen märkte ens att jag var död. Enda skillnaden från att leva var att jag kunde bli osynlig när som helst
14. Vad väger du? Är du nöjd med det? Ca 58-60kg, ja hyfsat
15. Hur lång är du? 168cm
16. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? Olika för olika humör måste jag säga, men de tidiga HP är mer nostalgiskt ;)
17. Sminkar du dig varje dag? Nej absolut inte
18. Senaste boken du läste? The Hunger Games
19. Det du får mest komplimanger om? Mitt hår, utan tvekan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0