Senaste

Lista i brist på annan kul uppdatering ;)
 
Senaste:
 
Maten jag åt: Hamburgare
 
Jag drack: Jordgubbssaft
 
Tv-spelet jag spelade: Crazy Taxi
 
Mobilspelet jag spelade: Song pop
 
Filmen jag såg: Senaste hela filmen jag såg var Warm Bodies, annars någon Wallander som jag såg  15 minuter av innan jag tröttnade totalt ;)
 
Tv-serien jag såg: The vampire diaries, jag och Felicia håller på att gå igenom alla säsonger just nu ;)
 
Låten jag lyssnade på: Lyssnar på "The man who sold the world" med Nirvana just nu, innan det var det "Amarican Idiot" med Green Day
 
Ordet jag sa: Kommer inte riktigt ihåg, men tror att det var "okej", "mm" eller "god natt" ;)
 
Smset jag skrev: "ok" till mormor
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0