5 snabbfakta

♥ Jag har väldigt blandad musiksmak, lyssnar på allt från Nirvana till Joshua Radin (lyssnar dock aldrig på house o.s.v. jag tycker om texter som har en mening, inte bara oljud)

♥ Jag gillar i princip alla typer av film, teckat, drama, komedi eller fantasy. Action är jag lite mer skeptisk till, men gillar vissa (typ die hard, mission impossible är ganska kul också)

♥ Jag var helt hooked på Lilo och Stitch när jag var liten, kollade på serien som gick på disneychannel nästan varje dag och har sett filmerna hur många gånger som helst. Senast i helgen såg jag de två första ;)

♥ Mitt hår räcker ner till mina höftben

♥ Jag har aldrig färgat håret, har tonat det ljusbrunt en gång när jag var 13 år, så jag har min helt naturliga blonda hårfärg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0