Flika 17/5

Det är ju egentligen hoppträningar på fredagar, men igår skulle det vara ute på terräng banan och jag kände inte att det var så smart dagen innan tävling så jag hoppade över träningen. Jag red upp till ridhuset och hoppade lite själv istället. Satte bara upp två räcken med 7 galoppsprång lite tillbaka mellan. Hoppade det några gånger på ca 50 cm och red ett par ggr på 6 språng (var vääldigt kort, men det gick).
 
Sedan höjde jag upp till 80 och det gick också bra, hon var lite slarvig och rev någon gång men efter det skärpte hon sig.
 
Höjde sedan upp ena hindret till 1m och hoppade bara det ett par ggr. Hon rev första men sedan gick det super! Till sist höjde jag upp till 1.10m och då hoppade hon såå himla fint! :) 
 
Hon var verkligen supertrevlig igår! Väldigt pigg men lyssnade ändå på mig utan att bli för studsig och dessutom hoppade hon för det mesta riktigt, riktigt fint! :D
 
Har tyvärr varken film eller bild då jag var där själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0