Flika veckoplanering

Måndag: Vila
Tisdag: Mamma rider
Onsdag: Dressyrträning i grupp (rider igen missad hoppträning)
Torsdag: Rida ut med en kompis, hoppas det går bättre än förra gången ;) Det var när jag red med henne och en till kompis som Flika skende och skadade sig, men hon är lydigare och snällare nu så det går bra ^^
Fredag: Skippar hoppträningen då det är terränghoppning och jag känner inte att jag har tillräcklig lydnad på henne ännu för att vilja rida där dagen innan tävling (stilhoppning också liksom) så det blir nog en sväng upp till ridhuset för lite dressyr/lydnadshoppning på mini-hinder istället :)
 
Snygg ponny efter att jag duschade henne så fint :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0