Senaste

Kör en "senaste" blogglista, för jag har tråkigt...
 
Senaste:
 
Smset du skickade: "är inte typ wallander, beck och alla sånna filmer från 11? dom är ju ganska mycket mer "verkligt" våldsamma :P" till Felicia
 
Personen du ringde: Felicia
 
Personen som ringde dig: Mamma
 
Filmen du såg: Kommer inte ihåg... Tror att det var Harry Potter och hemligheternas kammare för ett par veckor sen ;) (Om man inte räknar minut-filmerna som vi såg i skolan på filmlektionen...) EDIT: Jag ljög! Kom på att jag såg "10 things I hate about you" på tv i helgen!
 
Boken du läste: Senaste boken jag läste ut var Naiv Super av Erlend Loe. Den bok jag läser nu är Beautiful Creatures av Kami Garcia och Margaret Stohl
 
Låten du lyssnade på: Chasing Cars av Snow Patrol
 
Du åt: Köttfärs- och potatissoppa med baguette
 
Du drack: Saft
 
Du gjorde: Skrev den här listan, innan det pluggade jag till ett muntligt historiaprov som vi har imorgon
 
Du sa: "Honey, kom" till min vovve för jag ville att hon skulle hoppa upp i sängen
 
Någon sa till dig: Om man bortser från Honey som svarade med ett "hhhrmmm" och sedan totalsket i mig så var det nog mamma som sa "då kan du gå ut med henne i pausen" (syftande till min hund)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går lastningen? Var tjejen som hjälpte er bra?

2013-11-20 @ 07:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0