Små saker inte många vet om mig

ღ Jag älskar citat, jag har en liten bok där jag skriver ner citat och delar av sångtexter som jag tycker om.

 

ღ Jag fastnar superlätt i saker, typ som tv-serier, böcker och filmer

 

ღ Jag tycker om ljudet som blir när man går i grus

 

ღ När jag var liten sparade jag på en massa onödiga saker, t.ex. pennor som inte fungerade och sånt. Jag var rädd för att kasta saker ifall jag skulle få användning av något av dom senare (det finns till viss del kvar, men jag kastar iaf trasiga pennor nu).

 

ღ Jag har sjukt många gossedjur, när jag va liten hade jag alla i mitt rum. Nu ligger dom dock nerpackade i lådor ute i ett förråd, alla utom mig älg Elliot ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0