Ikona 13/10

Åkte upp till ridhuset på kvällen. Jobbade med bommar i både trav och galopp, hade två bommar på medellinjen som jag använde och gick på volter och gjorde serpentiner över. Ikona var lite överladdad men annars skötte hon sig bra. Det var inget konstigt med att svänga. 
 
Hon var lite slarvig ibland men bortsett från det var hon duktig. Hon bytte galopp rätt nästan hela tiden, det var några gånger som det blev korsgalopp men på slutet fick vi till det riktigt bra :)
 
Lastningen gick till större del bra. Hon gick in direkt när vi skulle iväg och gick bra ut när vi skulle av. När vi skulle hem gick det däremot inte så bra, vi stod i 3 timmar, eller rättare sagt mamma och morfar stod i tre timmar och jag satt i bilen och gjorde klart mina läxor. Sen bytte jag och morfar och då gav hon upp lite och gick in. Men som sagt, 3 timmar tog det allt som allt... Avlastningen hemma gick också bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0