Hoppträning Milo 7/9

På hoppträningen i fredags fick jag ha Milo. Har hoppat honom några gånger innan och han är riktigt rolig tycker jag! :)
 
Hade lite travhoppning i början, vi hoppade två hinder på en åtta. Sedan gjorde vi samma sak i galopp. Det gick bra, han var lite loj i början och blev gärna lite för lång och låg, men efter ett tag blev det mycket bättre. 
 
Sen hoppade vi en långsida med ett kyss och en oxer vilket också gick bra. Efter det hoppade vi andra långsidan med en liten bock, två galoppsprång till ett räcke och sedan två galoppsprång till en liten bock igen. Det gick bra, det känns ju alltid lite kortare till den andra bocken men jag tycker att jag fick tag i honom ganska fort så det var inga större problem :)
 
Efter det satte vi ihop allt till en liten bana och han skötte sig fint där med :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0