Det blev en längre paus än augusti

Nu var det ett jäkla tag sedan denna bloggen uppdaterades, 5 månader för att vara exakt. Folket som sitter på läktaren vecka ut och vecka in är frustrerade och hotar med att lägga ner filmningen om det inte blir någon ändring på den saken så nu skriver jag väl lite då. 
 
Ja, det har ju liksom gått en hel tävlingssäsong sedan jag uppdaterade sist så det är lite svårt att sammanfatta i ett inlägg, därför ska jag börja komma ifatt med lite filmer tänker jag. Det kommer inte bli alla tävlingsfilmer kan jag varna för, det är några som inte ligger på datorn utan på en extern hårddisk och det blir för jobbigt för mig att hinna med just nu. Men det kommer komma upp en jäkla massa filmer nu, så kanske folket blir aningens mer nöjda. 
 
Ses med lite filmer om några minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0